sobota, 12 lipca 2014

Prolog.





Dwójka młodych ludzi, która wiele przeszła w swoim życiu, leżała razem na łóżku. Co prawda, było im niewygodnie, ale w tamtej chwili to się nie liczyło. Dla nich najważniejsze było to, że są razem. Po tak długim czasie w końcu im się udało. Cieszyli się chwilą która trwała. Nie wiedzieli co będzie dalej, nie wiedzieli czy będą mieli jakąś przyszłość. Bali się, że zostało im już mało czasu.

Przez niewielkie okno, do pomieszczenia wpadały promienie słońca nieco je rozświetlając. Do ich uszu dochodził tylko dźwięk aparatury medycznej. Nie musieli nic mówić, ta cisza panująca pomiędzy nimi była potrzebna obojgu.

Wiedzieli, że to wszystko niedługo się skończy.

Wiedzieli, że muszą się pożegnać.


 

4 komentarze:

  1. Pierwsza myśl gdy przeczytałam prolog to "muszę to czytać". Zaciekawiłaś mnie, i zapytuję czy byłaby możliwość informowania na tt o nowych rozdziałach? Jeśli tak to z góry dziękuję xx
    Zabieram się za rozdział 1 :D
    @Toriixdd

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście, że jest taka możliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy zobaczyłam tego bloga, pierwsze co pomyślałam to : "nwm kto to ale czytała WTNGD albo WIHAY"
    Zgadłam? :) zaciekawiłaś mnie prologiem i już biore sie za czytanie reszty ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. wiem, że napisałas to ponad rok temu, ale dopiero niedawno zaciekawiłam się czytaniem fanfiction. a ten prolog baardzo mnie zaintrygował :), więc kiedy tylko będę miała taką możliwośc będę wpadała powoli nadrabiac zaległości.
    Jestem mega ciekawa dalszych rozdziałów, więc od razu biorę się za czytanie :3

    OdpowiedzUsuń

jak przeczytałaś, zostaw po sobie pamiątkę :)